Distincions

• Distinció Cívica Per Mollet de l’any 2006 de l’Ajuntament de Mollet del Vallès, pel treball que l’Associació ha vingut desenvolupant durant tots aquests anys, per recuperar la memòria històrica del nostre País.

Imatge Distinció Cívica per Mollet del Vallès Any 2006

• Premis Dignita 2006, de la Comissió de la Dignitat, per la contribució de l’Associació a la recuperació de la memòria col·lectiva.

• Creu Sant Jordi 2008

Per acord del Govern de la Generalitat, la nostra associació va ser distingida amb la Creu Sant Jordi el passat 21 d'abril, ja que és una "entitat que procura mantenir viu el record dels republicans executats pel franquisme al nostre país per raons polítiques i ideològiques. En reconeixement al seu treball per tal de rescatar aquestes persones de l'oblit i restituir-les la dignitat i l'honar. Aquesta tasca contribueix a enfortir els fonaments de la pau i la llibertat i a transmetre'n el sentit a les generacions més joves".

Imatge Lliurament de les Creus de Sant Jordi 21/04/2008