El Parlament homenatja els republicans represaliats pel franquisme

El parlament va homenatjar el 14 d'abril els republicans i republicanes repressaliats pel franquisme. Juntament amb la nostra Associació s'ha fet una ofrena floral davant del monument als immolats situat al pati de la Biblioteca del Parlament.

A l'acte han intervingut el President del Parlament de Catalunya, el Molt Honorable Ernest Benach, i el nostre President Pere Fortuny i Velázquez.

Acte d'homenatge Lla Pietat

Acte d'Homentage al monument als immolats

Presentació del Llibre

"Justícia, no venjança